კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება 2018-2019 სასწ.წელი
თემა : „დიფერენცირებული სწავლებისა და განმავითარებელი
შეფასების მნიშვნელობა სწავლა-სწავლების პროცესში“
შეხვედრის ორგანიზატორი ლ.ზანთარაია
საჩინოს თემის N1 საჯარო სკოლა
სამუშაო შეხვედრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
მიზანი
|
ძირითადი საკითხები
|
1.
|
13.12.2018
|
შეხვედრა I
1)სწავლისა და სწავლების პროცესში დიფერენცირებული სწავლებისა და განმავითარებელი
შეფასების მნიშვნელობის გაცნობიერება;
2)დიფერენცირებული სწავლებისა და განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების
განხილვა-შერჩევა
3)საკითხის პრაქტიკული გამოყენების დაგეგმვა.
|
დიფერენცირებული სწავლება, როგორც სწავლის ტემპის, სირთულის ან მეთოდის
ცვლა თითოეული მოსწავლის საჭიროების, სწავლის სტილის ან ინტერესების მიხედვით.
განმავითარებელი შეფასების მიზანი და ამოცანა.
დიფერენცირებული სწავლებისა და განმავითარებელი შეფასების მჭიდრო კავშირი.
უსაფრთხო და პროდუქტიული გარემოს შექმნის მნიშვნელობა.
განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტები.
დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტები.
|
2.
|
18.12.2018
|
შეხვედრა II
1)პირველ შეხვედრაზე განხილული საკითხების პრაქტიკული განხორციელებისთვის
ჩატარებული გაკვეთილების რეფლექსია;
2)საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.
|
.განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტის „მოსწავლის სწავლის აღრიცხვის
ფორმის“ გამოყენება.
.დიფერენცირებული სწავლების ინსტრუმენტის(„რაფთ“) შეთავაზება მოსწავლეებისთვის.
|
3.
|
27.12.2018
|
1)ჩატარებული საქმიანობის ანალიზი, ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოყოფა,
შეფასება;2) შემდგომი საქმიანობის დაგეგმვა.
|
ჩატარებული აქტივობების ანალიზი, გამოყენებული სტრატეგიების
შეფასება, მსჯელობა პრობლემებზე, აღმოფხვრის გზების ძიება, მუშაობის შემდგომი ეტაპების
დაგეგმვა.
მუშაობა განმავითარებელი შეფასებისა და დიფერენცირებული სწავლების სხვა
ინსტრუმენტებზე.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება
2018-2019 სასწ.წელი
თემა : „მაღალი მეტაკოგნიტური აზროვნების როლი სწავლის
პროცესში
სამუშაო შეხვედრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
მიზანი
|
ძირითადი საკითხები
|
1.
|
5.10.2018
|
სწავლისა და
სწავლების პროცესში მაღალი მეტაკოგნიტური აზროვნების გაცნობიერება; ამ
უნარების გამომუშავებაში მოსწავლეებისთვის დახმარების გაწევის შესაძლო გზების მოძიება-გააზრება,
პრაქტიკული გამოყენების დაგეგმვა.
|
მეტაკოგნიცია, როგორც აზროვნება საკუთარი აზროვნების შესახებ( ის ადამიანისგან
მოითხოვს პრობლემის იდენტიფიცირებას, სირთულის დადგენასა და დაძლევის სტრატეგიების
შემუშავებას). ყურადღება გამახვილდება სამ მეტაკოგნიტურ უნარზე(დაგეგმვა, მონიტორინგი,
შეფასება). მასწავლებლების მიერ გაკვეთილის დაგეგმვა, სადაც გამოიყენებენ მეტაკოგნიტური
აზროვნების განვითარების სტრატეგიებს.
|
2.
|
19.10.2018
|
პირველ შეხვედრაზე განხილული საკითხების პრაქტიკული განხორციელება გაკვეთილზე,
რეფლექსია.
|
სწავლის ეფექტური სტრატეგიების გამოყენება გაკვეთილზე( „მნიშვნელოვანი
ინფორმაციის ამოცნობა“)
კითხვების დასმა და არსებით ცნებებსა და იდეებზე ყურადღების გამახვილება.
მაღალი სააზროვნო განვითარების ხელშემწყობი სტრატეგიების გამოყენება.
მოსწავლეებისთვის საქმიანობის დაგეგმვაში დახმარების გაწევა.
|
3.
|
2.11.2010
|
ჩატარებული საქმიანობის ანალიზი, ძლიერი და სუსტი მხარეების გამოყოფა,
შეფასება, შემდგომი საქმიანობის დაგეგმვა.
|
ჩატარებული გაკვეთილების ანალიზი, გამოყენებული სტრატეგიების შეფასება,
მსლელობა პრობლემებზე, აღმოფხვრის გზების ძიება, მუშაობის დაგეგმვა.
|
შეხვედრის ორგანიზატორი ლ.ზანთარაია
დასწრების ფურცელი
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა N1
N
|
გვარი, სახელი
|
თარიღი
|
დრო
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხელმოწერა
|
1.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება 2018-2019 სასწ.წელი
თემა :ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-საქართველოს მასწავლებელთა
და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების პროექტის ფარგლებში ჩატარებული ტრენინგების
მასალების შეჯამება.
შეხვედრის ორგანიზატორი ლ.ზანთარაია
საჩინოს თემის N1 საჯარო სკოლა
სამუშაო შეხვედრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
მიზანი
|
ძირითადი საკითხები
|
1.
|
17.10.2018
|
შეხვედრა I
.ტრენინგზე განხილული საკითხების
შეჯამება.
.გაკვეთილის ერთობლივი დაგეგმვა შერეულ საგნობრივ ჯგუფებში ტრენინგზე
მიღებული ცოდნის გამოყენებით.
|
.ტრენინგზე განხილული საკითხების შეჯამება, დისკუსია:განხილული საკითხებიდან
თითოეულისთვის მეტად საინტერესოს და რეალისტურის(პრაქტიკაში დანერგვის კუთხით) გამოყოფა.
ტრენინგზე განხილული სტრატეგიების დანერგვის პროცესში წარმოქმნილი სირთულეების
გააზრება, მათი გადაჭრის გზების ძიება.
ტრენინგზე განხილული საკითხების პრაქტიკაში გამოყენების კონკრეტულ მაგალითებზე
მსჯელობა.
.მოწოდებული მასალის საფუძველზე ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმის და
შეფასების კრიტერიუმების შექმნა-პრეზენტაცია; ურთიერთშეფასება, უკუკავშირი.
|
2.
|
8.11.2018
22.11.2018
|
შეხვედრა II
.ტრენინგზე განხილული
სტრატეგიების პრაქტიკული განხორციელების ეფექტურობის შემოწმება.
. საერთო გამოწვევების ამოცნობა და თანამშრომლობით სირთულეების დაძლევის ხელშეწყობა სწავლა-სწავლების
პროცესში.
მასწავლებელთა საჭიროებიდან გამომდინარე შეხვედრების ჩატარების შემდგომი
სტრატეგიების დამუშავება და დაგეგმვა.
|
დაგეგმილი გაკვეთილის პრაქტიკული
განხორციელება.
დაკვირვება ძლიერ და სუსტ მხარეებზე; გაკვეთილის შეფასება შექმნილი კრიტერიუმებით;
მასწავლებლების მოსაზრებების მოსმენა, კოლეგების უკუკავშირი.
ჩატარებული აქტივობების ანალიზი, გამოყენებული სტრატეგიების
შეფასება, მსჯელობა პრობლემებზე, აღმოფხვრის გზების ძიება, მუშაობის შემდგომი ეტაპების დაგეგმვა.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება 2018-2019 სასწ.წელი
თემა “გრაფიკული
ორგანიზატორები”
შეხვედრის ორგანიზატორი ლ.ზანთარაია
საჩინოს თემის N1 საჯარო სკოლა
სამუშაო შეხვედრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
მიზანი
|
ძირითადი საკითხები
|
1.
|
23.02.2019 წელი
|
I შეხვედრის მიზნები:
1.გრაფიკული ორგანიზატორების როლის გაცნობიერება სწავლა-სწავლების პროცესში;
2.კოგნიტური დიაგრამების სახეობების განხილვა-შერჩევა;
3.კოგნიტური დიაგრამების გამოყენებით სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.
|
გრაფიკული სქემები-წარმოდგენის არალინგვისტურ ფორმებს შორის ყველაზე
გავრცელებული მეთოდი. კოგნიტური დიაგრამებით მუშაობა- მოსწავლეთა აქტივობისა და დამოუკიდებლობის
ზრდის კარგი საშუალება.
კოგნიტური დიაგრამების დანიშნულება. მასალის მომზადებისას მოსწავლეთა
საჭიროებების და ასაკის გათვალისწინება.
გრაფიკული ორგანიზატორები-მასწავლებელთა და მოსწავლეთა შორის თანამშრომლობის
საშუალება.
გრაფიკული ორგანიზატორების შერჩევა და აქტივობების დაგეგმვა.
|
2.
|
2.03.2019 წელი
|
II შეხვედრის მიზნები:
1.პირველ შეხვედრაზე განხილული საკითხის პრაქტიკული განხორციელებისთვის
ჩატარებული აქტივობის რეფლექსია;
2. საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.
|
გაკვეთილების ჩატარება მოცემული სტრატეგიების გამოყენებით.
მოსწავლეებისთვის „მოვლენათა ჯაჭვის“ და მიზეზ-შედეგობრიობის პარადიგმის“
შეთავაზება.
აზრთა გაცვლა-გამოცვლა; კოლეგების უკუკავშირი.
|
3.
|
5.03.2019 წელი
|
III შეხვედრის მიზნები:
1. ჩატარებული საქმიანობის ანალიზი; მუშაობის პროცესში გამოკვეთილი პრობლემების
განხილვა, მსჯელობა დაძლევის გზებზე; შეფასება;
2. შემდგომი საქმიანობის დაგეგმვა.
|
ჩატარებული საქმიანობის ანალიზი; წინააღმდეგობები და საფრთხეები, რომლებმაც
თავი იჩინა მუშაობის პროცესში. შემდგომი მუშაობისთვის პრობლემების თავიდან აცილების
გზების ძიება.
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება 2018-2019 სასწ.წელი
თემა :”ემპათია
და მისი მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში”
შეხვედრის ორგანიზატორი ლ.ზანთარაია
საჩინოს თემის
N1 საჯარო სკოლა
სამუშაო შეხვედრის გეგმა
N
|
თარიღი
|
მიზანი
|
ძირითადი საკითხები
|
1.
|
1.02.2019 წ.
|
შეხვედრა I
1)სხვათა ემოციის გაზიარების, თანაგანცდის უნარის განვითარება მოსწავლეებში;
2)ემპათიის მნიშვნელობის გააზრება სწავლა-სწავლების პროცესში;
3)სიტუაციის შერჩევა და პრაქტიკული განხორციელების დაგეგმვა.
|
როჯერსის თანახმად: „ემპათია ნიშნავს სხვა ადამიანის შინაგანი სამყაროს
აღქმას ყველა იმ ემოციური და აზრობრივი დატვირთვის შენარჩუნებით, რომლითაც ეს ადამიანი
ხასიათდება. ემპათიის დროს ხდება ამ ადამიანის სიხარულისა და ტკივილის, მისი შეგრძნებების
ისეთი აღქმა, როგორადაც ეს ადამიანი აღიქვამს თავის მდგომარეობას“.
იმის გაცნობიერება, რომ ემპათიური ადამიანი მგრძნობიარე და გულისხმიერია
და ეს თვისებები ძალიან მნიშვნელოვანია სწავლა-სწავლების პროცესში; შესაბამისად,
მოსწავლეებში ემპათიის აღზრდაც მნიშვნელოვანია; მასწავლებლის აქტივობები მოსწავლეებში
ემპათიურობის განსავითარებლად. საკითხზე არსებული ლიტერატურის მიმოხილვა.
|
2.
|
8.02.2019 წ.
|
შეხვედრა II 1)პირველ
შეხვედრაზე განხილული საკითხების პრაქტიკული განხორციელებისთვის ჩატარებული აქტივობის
რეფლექსია;
2)საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება.
|
.ისტორიების წაკითხვა;
.მოსწავლეების მსჯელობა წაკითხულის გარშემო;
.შთაბეჭდილებების გაცვლა.
|
3.
|
15.02.2019 წ.
|
ჩატარებული აქტივობის ანალიზი, გამოყენებული სტრატეგიების შეფასება,
მსჯელობა პრობლემებზე, აღმოფხვრის გზების ძიება, მუშაობის შემდგომი ეტაპების დაგეგმვა.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий